گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
نماینده شهرستان مغان از طرح مشكلات عمرانی شهر گرمی مغان در دیدار با رئیس جمهور خبر داد

نماینده شهرستان مغان از طرح مشكلات عمرانی شهر گرمی مغان در دیدار با رئیس جمهور خبر داد

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

نماینده شهرستان مغان از طرح مشكلات عمرانی شهر گرمی مغان در دیدار با رئیس جمهور خبر داد. به گزارش گرمی نیوز از آینه، نماینده شهرستان مغان (گرمی) در مجلس شورای اسلامی از طرح مشكلات عمرانی شهر گرمی در دیدار با رئیس جمهور و درخواست 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی رودخانه ها،محله كوتول،ترافیك شهری و آسفالت خیابان های این شهر خبر داد.
بنا به همین گزارش حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در جلسه شورای اداری شهرستان مغان (گرمی) ضمن ابلاغ سلام دكتر احمدی نژاد به مردم گرمی گفت:درخواست كتبی وی در خصوص حل مشكلات عمرانی شهر گرمی با دستور احمدی نژاد به معاون اول رئیس جمهور ارجاع داده شده است.
وی همچنین از طرح مشكلات كشاورزی گرمی در دیدار با وزیر جهاد كشاورزی خبرداد و افزود:در این دیدار با توجه به قابلیت های آبی و خاكی گرمی،این شهرستان با دستور وزیر به عنوان پایلوت كشاورزی استان معرفی شد.
وی تكمیل سدهای درحال اجرا را در این راستا ضروری دانست و اظهار داشت:به رغم برنامه ریزی قبلی برای افتتاح سد كلاسر در خرداد ماه 91 این پروژه تاكنون 30 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.
نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی نواقص برخی پروژه ها را میراث گذشته دانست و اظهار داشت:افتتاح یا اجرای صوری و غیرواقعی برخی پروژه ها انتظار آفرین بوده و شاید در برخی مواقع موجبات بدبینی به نظام اسلامی را فراهم می آورد.
حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های تكمیل شده را برای دهه فجر خواستار شد.
این مسئول وحدت و همدلی را نیاز امروز دانست و مسئولان را به تعامل و همكاری با یكدیگر در جهت پیشبرد امور و خدمت به مردم فرا خواند.
وی همگان را سربازان میدان نبرد اقتصادی برشمرد و ادامه داد:ایستادگی در تحریم ها به منزله نبرد با دشمن در میدان جنگ است.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش