گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
یكسال گذشت / ابهام و سردرگمی در فعالیت‌های یكساله نماینده شهرستان

یكسال گذشت / ابهام و سردرگمی در فعالیت‌های یكساله نماینده شهرستان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

گرمی نیوز:

یكسال از شروع مجلس نهم می‌گذرد. در یكسال گذشته وضعیت اقتصادی-اجتماعی-كالبدی شهرستان مغان چه تغییراتی كرده است؟ در زمینه زیرساخت‌ها و روساخت‌های توسعه و پیشرفت چه اقدامات اساسی صورت گرفته‌است؟ نقش نماینده مجلس در این میان چه بوده‌است؟ سوالاتی است كه بهتر از هركس دیگر باید خود نماینده به آن پاسخ گوید.

 

به صورت خلاصه، طبق آمارهای رسمی شهرستان مغان (گرمی) در حال خالی شدن از جمعیت می‌باشد. اقشار بیكار برای به دست آوردن كار و فرهنگیان و كسانی كه به كار مشغولند برای دریافت امنیت خاطر و عدم اتهام‌زنی‌ها و حذف و تحقیر توسط باندهای مختلف در حال ترك شهرستان هستند. اكثر افراد خانه‌هایشان را در داخل شهر و یا شهرك به فروش گذاشته‌اند و اینها همه اطلاعاتی است كه نشانی از پیشرفت را درخود نشان نمی‌دهد.

تنها نكته مثبت قابل مشاهده، اقداماتی در راستای گازكشی به برخی به روستاها است كه قرار بود در 22 بهمن ماه افتتاح شود ولی به نظر می‌رسد كه افتتاح آنها زمان زیادی باقی مانده است.

همه ما می‌دانیم كه مسائل و مشكلات مختلف شهرستان ریشه‌های پیچیده وزیادی دارد و نمی‌توان برطرف كردن آنها را از یك نماینده مجلس طلب كرد. اما سوال اینست كه نماینده شهرستان در حد وظایف خود چه اقداماتی انجام داده است؟ برای وضعیت اقتصادی و اشتغال چه كارهایی صورت داده است؟ در كدام قوانین و مصوبه‌ها به معافیت مالیاتی و وام‌های كلان برای سرمایه‌گذاران منطقه اقدام كرده است؟ كدام تسهیلات برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است؟

در زمینه فرهنگی چه فعالیت‌های صورت گرفته است؟ چه حمایت‌هایی از انجمن‌های فرهنگی-ورزشی و نویسندگان و پژوهشگران صورت گرفته است؟

چرا به جای مسائل و مشكلات اساسی مردم مساله موبایل!! دغدغه اصلی نماینده شهرستان است؟ الویت‌بندی اظهار نظرها و فعالیت‌ها چه گونه بوده‌است؟ و تا چه با واقعیت‌های شهرستان انطباق داشته است؟ و سوالات بیشماری كه امید است از طرف نماینده محترم مجلس پاسخگویی صورت گیرد تا همگان بر كم و كیف امور آگاه شوند.




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش