گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
شروع غیرعلنی رقابت‌های انتخاباتی با مهره‌های سوخته

شروع غیرعلنی رقابت‌های انتخاباتی با مهره‌های سوخته

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

گرمی نیوز:

تنور انتخابات شورای اسلامی شهر گرمی مغان در حال گرم شدن هست. برای گرم شدن هر انتخاباتی ابتدائا مهره‌های سوخته (ذغال) به بازار عرضه می‌شود. در مراحل بعد و در صورتی كه گروه‌های سیاسی واقعا به فكر توسعه شهر باشند، مهره‌های اصلی و جدید، با ایده‌های نو و قدرتمند را روانه بازار انتخابات می‌كنند.

گزینه‌های مطرح شده فعلی كه قبلا در امتحانات رفوزه شده‌اند و به قول معرف مهره‌های سوخته هستند را فعلا به كناری می‌نهیم و منتظر اعلام آمادگی چهره‌هایی با ایده‌های متفاوت می‌مانیم. امید است كه چنین چهره‌هایی خود را نامزد كنند و شهر گرمی مغان بتواند در چهار سال آینده نفسی تازه كند.

گرمی نیوز معتقد است كه یك شورا به تنهایی نمی‌تواند همه مشكلات شهر را كه ناشی از مسائل بسیاری است را به راحتی حل كند، ولی لااقل می‌تواند در حد و اندازه‌های خود گوشه‌ای از مشكلات شهر را حل كند. گرمی نیوز مخالف شركت افرادی كه قبلا در این پست و مقام‌ها بوده‌اند نیست، ولی سوالاتی دارد:

شما كه قبلا بالاترین پست‌ها را داشتید و در آن دوران ضعیف‌ترین مدیریت ممكن را داشتید اكنون با چه برنامه جدیدی قدم به میدان گذاشته‌اید؟ چه نوآوری‌هایی را عرضه می‌كنید؟ و چرا قبلا موفق نشدید این برنامه‌ها را عملی كنید؟ چرا فكر می‌كنید اگر چهار سال دیگر به صندلی‌های قدرت تكیه بزنید به نفع شهروندان گرمی است؟ و این منافع كدامند؟

و سوالی از شهروندان و نخبه‌های شهر:

واقعا باید چه كار كرد؟




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش