گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
نگاهی به فعالیتهای نماینده شهرستان در روزهای پركار مجلس

نگاهی به فعالیتهای نماینده شهرستان در روزهای پركار مجلس

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

گرمی نیوز:

نماینده شهرستان مغان در شلوغترین و پركارترین روزهای مجلس ایام بی دردسر و آرامی را سپری كرد. در روزهایی كه مجلسیان به صورت موافق و مخالف درباره كابینه دولت روحانی سخنرانی می كردند، تذكر میدانند، احسنت می گفتند، روبوسی می كردند و... نماینده شهرستان مغان سكوت را ترجیح داد.

این سكوت در حالی اتفاق افتاد كه در روزهای قبل امضای نماینده شهرستان برای معرفی یك نفر برای وزارتخانه خاص به چشم می خورد. پیشنهاد وزیر به رئیس جمهور از طرف نماینده مجلس امری است كه در هیچ قانون و آئین نامه ای وجود ندارد ولی اظهار نظر درباره كابینه از وظایف اصلی مجلس به شمار می رود.

دلیل اینكه نماینده ما اولویتها را گم كرده است چیست؟

به نظر می رسد مهمترین عامل این سكوت، سیاست ایجاد حاشیه امنیت است. بدیهی است كه صحبت كردن به عنوان موافق و مخالف كابینه در جلو چشم میلیونها بیننده تلویزیونی و مهمتر از همه نهادهای مختلف جسارت و شهامت زیاد می خواهد. حرفهایی كه فردا روز در سرنوشت نماینده و شهرستان او تاثیر گذار خواهد بود.

در این شرایط برخی افراد روزگار را با سكوت سپری می كنند تا از شر بلایای احتمالی در امان باشند. این شیوه منسوخ میدان سیاست به حذف از بازی سیاسی می انجامد. الفبای دنیای سیاست جدید شهامت و شجاعت و تدبیر می خواهد. با قائم شدن و ترس از ناراحتی افراد مختلف نمی توان به آینده ای روشن چشم دوخت.....




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش