گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
وعده های كه یالان از آب در آمدند

وعده های كه یالان از آب در آمدند

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

دهه فجر و وعده های كه یالان از آب در آمدند

دهه فجر سپری شد اما طرحهای افتتاح شده در این ایام هیچ چنگی به دل نزد. با بررسی طرحهای افتتاح شده در شهرستانهای اطراف و یا شهرستانهای هم سطح گرمی مغان بخوبی تفاوت كار و خدمت و تلاش و وظیفه شناسی و ... عیان می شود. قدما گفته اند كه قدیمها جشنهای عروسی چند روزی طول میكشید و عاشیق ها می خواندند و می خواندند تا اینكه كل آنچه یاد گرفته بودند تمام می شد و وقتی چیزی برای خواندن نداشتند با موزیك و یارم یارم مجلس را اداره می كرده اند مثل مسئولان ما هم به این موضوع بی شباهت نیست. قبل از دهه فجر از افتتاح دهها پروژه و ... سخن می گفتند اما افتتاحها بیشتر مربوط به فعالیتهای بخش خصوصی بودند كه هیچ سرمایه گذاری دولتی در آنها انجام نشده بود مثلا این خبرها را بخوانید:

همزمان با سومین روز از دهه‌فجر، 71 واحد مسكونی مقاوم‌سازی شده در روستای مولالار بخش انگوت گرمی با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

و یا:

مدیر بنیاد مسكن گرمی نیز در آئین افتتاح مسكن مقاوم‌سازی شده روستای انی گفت: از 140 مسكن در روستای انی، 45 مورد مقاوم‌سازی مسكن روستایی انجام شده است.

یا اینكه:

كارگاه ماسه‌شویی شهرداری انگوت در سومین روز از دهه‌فجر با حضور فرماندار گرمی به بهره‌برداری رسید. كه البته این مورد كمی خبرساز هم شد برای مثال دوستی در یكی از وبلاگها در بخش نظرات در این مورد نوشته كه « افتتاح ماسه شویی كه با پول شهرداری از 5 سال پیش شروع شده است جای تعجب دارد . شهرداری موسسه غیر انتفاعی است آیا فرماندار محترم نقشی داشته كه افتتاحیه میگذارند. عجب پروژه های عظیمی دارد افتتاح میشود بهتر است مردم را به.....»

اما افتتاحهای كه با كار و تلاش مسئولین بوده برای نمونه اینها بوده اند:

در پنجمین روز از دهه‌فجر صورت گرفت آئین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای قاسم‌كندی از توابع بخش انگوت شهرستان گرمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

و یا

بخشدار مركزی گفت: جاده بین مزارع روستای قره‌یتاق به طول 4 كیلومتر با خاكبرداری و حذف موانع فیزیكی زیادی احداث شده است.وی دسترسی سریع به كشت‌زارها را مزیت این جاده دانست و افزود: پیش از این روستائیان برای عبور از مسیر بازشده از چهارپایان استفاده می‌كردند.ایزدی، اظهار داشت: جاده بین مزارع قره‌یتاق با تدبیر بخشداری مركزی و با استفاده از امكانات خودرویی ادارات شهرستان احداث شده است.

اما خنده دارترین پروژه افتتاح شده در این ایام كه مایه تاسف بود افتتاح ایستگاه انتظار در روستای اینی بود (ثصاویر زیر مراسم این افتتاح نشان می دهد)








البته یادمان نرفته كه در چند سال پیش هم در همین ایام بنری در جلوی مسجد جامع آویزان كرده و لیستی از پروژه ها را اعلام كرده بودند كه در بینشان افتتاح قبرستان علی وردیلو یا همان آل وردیلی خودمان هم دیده می شد كه آن موقع سر و صدایی به پا كرد و ... اما آقای فرماندار  هنگام انصاب شما به فرمانداری باتوجه به اینكه در كلانشهری چون كرج زندگی كرده بودید انتظارمان از شما خیلی خیلی زیاد بود راستی آیا در همان كلانشهری كه شما زندگی می كردید و شاید هزاران مورد از این ایستگاه انتظار در آنجا وجود دارد و هر روز هم بر تعدادشان اضافه می شود مسئولان در چنین روز سرد و یخبندانی برای افتتاح تك تك آنها به صف می شدند و اینقدر انرژی و وقت تلف می كردند؟ و آیا ...

اما آنچه ما را به نوشتار این سطور واداشت وعده هایی بود كه عملی نشدند عین خبر این وعده ها را در زیر باهم می خوانیم:

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی بر راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در كوتاهترین زمان  به عنوان نیاز اصلی و قانونی منطقه تاكید كرد. حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل گفت:با توجه به شمار زیاد بیمه شدگان تامین اجتماعی در گرمی و پراكندگی روستاهای تابعه، راه اندازی این درمانگاه به منظور رفاه حال اهالی بسیار ضرورت دارد. وی اظهار داشت :درمانگاه تامین اجتماعی گرمی با آغاز فعالیت خود در دهه فجر امسال ، بار سنگینی از هزینه دارو و درمان را از دوش بیمه شدگان تامین اجتماعی این منطقه برخواهد داشت.

http://www.andishemogan.blogfa.com/post-599.aspx

بخشدار مركزی گرمی از فعال شدن عملیات گازرسانی به روستاهای اظماره [یاهمان ایزمارا]،انی [یاهمان اینی]،آلیله [یاهمان آلایلا]،قوزلو و قنبرلوی این بخش خبر داد. محسن ایزدی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت:استفاده از لوله پلی اتیلن بجای لوله فلزی در خط انتقال گاز موجب تسریع گازرسانی به روستاها شده است.وی افزود:ابتدا حساسیت هایی از ناحیه مردم نسبت به تغییر لوله خط انتقال گاز مشاهده می شد اما بررسی ها و مذاكرات به عمل آمده با مسوولان و كارشناسان امر، ایمن و یكسان بودن فشار گاز و كیفیت اجرای عملیات را به ثبوت رساند .وی با اعلام اینكه استفاده از لوله های پلی اتیلن موجب تسریع عملیات گازرسانی شده اظهار امیدواری كرد مشعل گاز روستاهای یادشده در دهه فجر امسال روشن گردد. ایزدی اضافه كرد:شبكه توزیع گاز در برخی از روستاهای اعلام شده اجرا گردیده و علمك ها در حال نصب می باشد.

http://azarmughan.blogfa.com/post/2421

قصدمان از این نوشتار خدای نكرده تخریب و توهین كسی نیست و امیدواریم كه با نوشتن این مطالب به مسئولان به عنوان تلاشگران و خدمتگزاران عرصه سازندگی و پیشرفت شهرمان یادآوری كنیم كه ما روی حرفتان حساب میكنیم و امیدواریم شما هم قدر سخنان ارزشمندتان را بدانید و روی حرفتان حساب باز كنید و از دادن قولهایی كه برای تحققش امیدوار نیستید بپرهیزید كه این عین گفته دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش