گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
گرمی رتبه دوم آثار باستانی در استان اردبیل

گرمی رتبه دوم آثار باستانی در استان اردبیل

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

مدیر‌ كل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اردبیل مطرح كرد؛

گرمی رتبه دوم آثار باستانی در استان اردبیل

 

سیفار: مدیر‌ كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: شهرستان گرمی از نظر آثار باستانی در رتبه دوم بعد از شهرستان مشكین‌شهر قرار دارد.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی سیفار»، یحیی نقی‌زاده در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی گرمی اظهار كرد: با تمهیدات انجام شده در ستاد  هماهنگی خدمات سفر، مسافران وارد شده به استان راهنمایی كامل و كافی خواهند شد.

وی افزود: علاوه بر مركز استان، در شهرستان‌ها نیز این ستاد‌ها فعالیت خود را آغاز و با هماهنگی فرمانداران آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خاطر نشان كرد: همه امكانات گردشگری، سیاحتی و اقامتی در استان  برای مسافران مهیا شده و استان  اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

وی به موقعیت جغرافیایی و تاریخی شهرستان اشاره كرد و افزود: شهرستان گرمی از نظر آثار باستانی در رتبه دوم بعد از شهرستان مشكین‌شهر قرار دارد.

محمود علائی، فرماندار گرمی ساماندهی ورودی شهر، سروریس‌های بهداشتی، نظافت شهری، رفع ایرادات احتمالی خودپردازها، روشنایی معابر شهری و روستایی و مراكز امداد خودرو را خواستار و از آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای استقبال از مهمانان نورزوی خبر داد.

وی همچنین به انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری همایش یك‌روزه با حضور همشهریان مقیم خارج از شهرستان در ایام نوروز اشاره كرد و این موضوع را در شناساندن پتانسیل‌های شهرستان موثر دانست.

قادر دهقان، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرمی در این جلسه با بیان اینكه سه روستای هدف گردشگری و یك منطقه نمونه گردشگری در گرمی وجود دارد؛ بیان كرد: در ایام نوروز سال گذشته 20 هزار نفر گردشگر وارد شهرستان گرمی شدند.

وی خاطرنشان شد: ستاد تسهیلات نوروزی با هدف هدایت مسافران نوروزی در شهرستان شروع به فعالیت می‌نماید و امیدواریم این ستاد الگوی همدلی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران باشد.

بخشعلی كامرانی مدیر آموزش و پرورش گرمی نیز از آمادگی مدرسه شبانه‌روزی بحرالعلوم این شهرستان برای استقبال و اسكان گردشگران فرهنگی خبر داد.

اسلام نادری رئیس پلیس‌راه شهرستان گرمی نیز در این جلسه از افزایش 100 درصدی آمار كشته‌ها در تصادفات جاده‌ای گرمی خبر داد و بیان نمود: در سال گذشته در مدت مشابه سال‌جاری 10 فقره تصادف منجر به فوت با 15 فوتی رخ داده بود كه این تعداد در سال‌جاری به 19 فقره تصادف با 30 نفر فوتی افزایش یافته است.

 http://www.seyfar.ir/news/13824   لینك مطلب 




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش