گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
آیا قطار تغییر مدیران در ایستگاه گرمی مغان هم سوت خواهد كشید؟

آیا قطار تغییر مدیران در ایستگاه گرمی مغان هم سوت خواهد كشید؟

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

آیا قطار تغییر مدیران در ایستگاه گرمی مغان هم سوت خواهد كشید؟ این سوالی است كه بعد از انتخاب جناب آقای دكتر مجید خدابخش به عنوان استاندار اردبیل در محافل منطقه بشدت شنیده می شود.

ما قبلا هم در تجزیه و تحلیل تغییر و تحولات مدیران بعد از انتخاب آقای موسوی به نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی گفتیم كه هر گروهی كه سر كار می آید باید تیمی تشكیل دهد تا بتواند با همفكری تیمی برنامه های گروهش را پیاده كند و این مسئله صحیح یا غلط در جامعه ما جا افتاده كما اینكه آقای موسوی بعد از انتخاب با تغییر فرماندار و روسای ادارات جهاد كشاورزی ، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان ، كمیته امداد ، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، محیط زیست و منابع طبیعی ، بهزیستی ، كار و تامین اجتماعی و دانشگاهها و بخشداریها (مركزی و اونگوت) و... تیمی هماهنگ تشكیل دادند ولی بعد از گذشت دو سال و اندی از انتخابات، این تیم تا بحال نتوانسته نه تنها گامی كوچك در جهت پیشرفت و توسعه منطقه بردارد بلكه موضوع تخریب راههای شهری، بین شهری و روستایی كه واقعا اسف بار است و نیز كمبود آرد و مشكل نان در شهرستان و نبود آب آشامیدنی در بسیاری از روستاها و ... كه از ضروریات یك زندگی ابتدایی است، نشان از آن دارد كه این تیم در حل مشكل ابتدایی مردم هم عاجز مانده است.

بازدیدهای شخص فرماندار بهمراه مسئولین شهرستان از روستاها كه بی شباهت به سفرهای استانی رئیس جمهور سابق نیست و نیز دعوت از سرمایه داران منطقه ای برای سرمایه گذاری و ... هر چند از كارهای مثبت تیم نماینده فعلی است اما این اقدامات تا بحال دردی را دوا نكرده و مهاجرت سیل آسای مردم بویژه جوانان به شهرهای دیگر هم سخنان ما را تایید مینماید.

وجود چنین وضعیتی در شهرستان از یك طرف و انتخاب دكتر روحانی به ریاست جمهوری كه لازم است جهت پیاده كردن برنامه هایش تیمی هماهنگ در استان و شهرستان تشكیل دهد از طرف دیگر سبب شده تا مردم گرمی مغان بعد از انتخاب استاندار جدید امیدوار به تغییرات در سطح منطقه باشند هر چند این تغییرات در نظر طرفداران آقای موسوی خیلی زود می باشد.

البته برخی معتقدند كه تغییر برخی مسئولان چون فرماندار ، بخشدار بخش مركزی ، رئیس آموزش و پرورش و... كه از نزدیكان نماینده فعلی بوده و جزو اعضای اصلی ستاد ایشان بودند تا انتخابات قطعی خواهد بود ولی جابجایی زود هنگام و مهره چینی اصولی و جدید نماینده شاید علاوه بر ثبات تا بعد از انتخابات سبب ایجاد روزنه از توسعه در این شهرستان هم باشد كما اینكه سایر شهرستانهای استان خیلی زود با دریافتن اهمیت این امر و برای هماهنگی بهتر با استاندار به این تغییرات تن داده اند.





سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش