گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
شورای شهر گرمی مغان و داستان تكرار پسرفت شهر

شورای شهر گرمی مغان و داستان تكرار پسرفت شهر

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

مدیریت شهر به عنوان یك رویكرد نوین در حل معضلات و مشكلات بوجود آمده در جامعه نقش مهمی به‌ عنوان یك حكومت محلی در عرصه زندگی شهری ایفا می‌نماید. شوراهای شهر به عنوان یك عنصر از مدیریت‌ شهری در اداره شهرها در سطح محلی نقش مهمی را برعهده گرفته است. تشكیل شوراهای اسلامی شهرها می‌ تواند نقطه عطفی برای مدیریت مشاركتی در كشور باشد.

بمناسبت روز نهم اردیبهشت روز ملی شوراها خواستیم از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری و همچنین اعضای شورای شهر تقدیر و تشكر جانانه ای كنیم ولی حیف كه هر چه افكار مثبت به هم بافتیم و خوش فكری كردیم ، مانند سنوات قبل آرزو به دل ماندیم و نتوانستیم با این همه معضلاب و بدبختی و گرفتاری شهر این كار را انجام دهیم.

اما به دوستان اعضای شورا و شهردار فقط چند توصیه دوستانه میكنیم و می گذریم باشد كه دیگر بار با شهر رو به رشد و توسعه یافته مواجه شده و تشكر و قدردانی را به جای انتقادات بنشانیم كه ما همواره مردم قدردان و قدرشناس بوده ایم.

عزیزان ، راه پیش روی شورای شهر گرمی مغان راهی بس دشوار بوده و باید همتی مضاعف داشته باشند. پس به خودتان كمی كم خوابی دهید.

عزیزان شما هنوز هم برای پاسخگویی به سوالات همشهریان در محافل و مجالس در تعارف هستید. حال چگونه باور كنیم كه تا بحال جلسات مفیدی داشته اید؟ چرا با مردمی كه تا دیروز نور چشمتان بودند روراست نیستید؟

برخورد برخی از كاركنان شهرداری با مردم كاملا غیر قانونی و اصلا صحیح نبوده و متاسفانه تا بحال هم هیچ تذكری داده نشده. چرا باید در نهادی چنین مردمی مراجعین اینقدر با بی قانونی مواجه باشند.

دوستان چه سری وجود دارد كه برخی از افراد در این نهاد با اینكه ماههاست بازنشسته شده اند ولی هنوز هم بصورت سنتی و با سلیقه ای خاص مشغول كار می باشد مگر قحط الرجال است . آیا شما واقعا این همه جوان جویای كار را در شهر نمی بینید چرا بخاطر رضای خدا دستشان را گرفته و بجای آن بازنشته ها مشغول نمی كنید.

عزیزان شورا آیا واقعا خبر ندارید كه برخی از دوستان در شهرداری بخاطر كارهای خلاف قانون كه شهر بخاطر همین مسائل به این روز افتاده در تعلیق بوده و در آستانه اخراج قرار داشتند ولی بعد از انتخاب شما دوباره جان گرفته و به جان این نهاد مریض افتاده و درصدد ویرانی شهر هستند؟

دوستان ...

عزیزان ...

دوستان گرامی شما را به خدا از پنهان كاری و پشت سر هم حرف زدن بپرهیزید . شهر گرمی مغان به بیماری می ماند كه آخرین نفسهایش را می كشد زود بیدار شوید و چاره ای بیندیشید كه فردا واقعا دیر خواهد بود و شما در برابر این كم كاری باید جوابگو باشید.




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش