گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
هفته معلم بر پرچمداران تعلیم و تربیت و معلمان عزیز مباركباد

هفته معلم بر پرچمداران تعلیم و تربیت و معلمان عزیز مباركباد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
گرمی نیوز وظیفه خود می داند كه هفته بزرگداشت مقام معلم را به پرچمداران تعلیم و تربیت و معلمان عزیز و زحمتكش تبریك عرض نموده  و از خداوند متعال برای این عزیزان توفیق آرزو نماید.

پیام مشترك امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت فرارسیدن روز معلم

بسم الله الرحمن الرحیم


هل یستوی الذین یعلمون و لایعلمون (زمر ، ایه 9)


تعلیم و تربیت ، هدیه و ارمغانی است از جانب خداوند تبارك و تعالی و انبیای الهی بزرگ ، معلمان و مربیان بشریت اند و واسطه ای برای هدایت ، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی ، و در حقیقت اولین آموزگار و مربی اصلی بشریت همانا رب تعالی و خداوند جهانیان است و از این روست كه شغل معلمی را جایگاهی است بس رفیع و معلمان مورد اكرام همگان اند و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی و مراد و رهبر كبیرمان (ره) فرمود: «معلمی شغل انبیاست» .
معلم بر لوح جان ها نقش دانش و بینش حك می كند و در خانه تعلیم ، بر دفتر سپید دل ، سرمشق تربیت می دهد.
با سحر كلمات او شكوفه های سرزمین فكر بكر نونهالان این مرز و بوم به بار می نشینند و رنج امروز او، اعتلای فرهنگ و اندیشه فردای این سرزمین است و او چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی است و دانستن و شناختن را با گذشت و مهرآفرینی به جان های شیفته ی آموختن ارزانی می دارد.
بزرگی معلم به اندیشه و مهر پاك اوست و سربلندی جامعه به سرافرازی معلم. سرافراز بدانیم معلمین را تا سربلند بداریم جامعه و آینده را.
فرارسیدن دوازده اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت ا... مرتضی مطهری (ره) یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفكر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شكوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته ای است كه در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم مقدس مدرسه ، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر كشیده اند.
این جانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری ، روز معلم را به همه كسانی كه خالصانه در جهت اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیزمان گام برداشته و برای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز می كوشند، صمیمانه تبریك و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه معلمان فرهیخته را در سالی كه از طرف مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین گردیده است از درگاه حضرت حق تعالی مسالت می نماییم.


                                  خدابخش                                                                              سیدحسن عاملی

                              استاندار اردبیل                                                         نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

لینك خبر



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش