گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
حاشیه های استقبال مردمی از رییس جمهوری

حاشیه های استقبال مردمی از رییس جمهوری

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

اردبیل - ایرنا - آغاز هفتمین سفر استانی رییس جمهوری به اردبیل با حاشیه هایی همراه بود كه شاید استقبال سواركاران عشایر از روحانی و تاكسیرانان از جالب ترین آنها باشد.


رییس جمهوری برای هفتمین سفر استانی خود ساعاتی پیش وارد فرودگاه اردبیل شد و مسیر فرودگاه تا ورزشگاه جهان پهلوان تختی اردبیل را طی كرد؛ طی این طریق با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا دكتر حسن روحانی صبح امروز راس ساعت 30 / 9 امروز چهارشنبه وارد فرودگاه اردبیل شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل قرار گرفت.

* در مسیر فرودگاه تا شهر اردبیل پلاكاردهایی توسط نهادها ، اصناف ، ستاد استقبال مردمی و اتحادیه ها با تصاویری از رییس جمهوری و با شعارهایی همچون صلی علی محمد یاور محمد آمد ، دكتر روحانی میزبانی شما افتخار ماست ، رییس جمهور محبوب به دارالارشاد اردبیل خوش آمدید و همچنین به زبانی تركی « تدبیر لیم امید كاروانی ، اردبیل خوش گلیب سوز» ( كاروان تدبیر به اردبیل خوش آمدی) نوشته شده بود.

* همچنین در مسیر فرودگاه تا شهر اردبیل تعدادی از عشایر سوار بر شتر و اسب و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران به استقبال رییس جمهوری آمده بودند.

** در مسیر حركت رییس جمهوری در شهر اردبیل پلاكاردهایی با تصویر رهبر معظم انقلاب و روحانی در كنار همدیگر نصب شده اند كه بر روی آن نوشته شده «صلی علی محمد، یاور رهبر آمد»

** تعدادی از تاكسیرانان شهر اردبیل در ابتدای شهر خودروهایشان را در كنار جاده متوقف كرده بودند. روی شیشه های این خودروها پوسترهایی از رییس جمهوری نصب بود و رانندگان نیز در كنار خودروهایشان از رییس جمهوری استقبال كردند.

** مردم بعد از استقبال از رییس جمهوری در خیابان های منتهی به ورزشگاه جهان پهلوان تختی برای رسیدن به سخنرانی روحانی با سرعت به سمت ورزشگاه می دویدند.

** تعداد زیادی از استقبال كنندگان سوار بر دوچرخه هایی كه با روبان های بنفش، پرچم های جمهوری اسلامی، پوسترهای رییس جمهوری تزیین شده بودند كاروان تدبیر و امید را در شهر اردبیل همراهی می كنند.

** در مسیر خیابان های منتهی به ورزشگاه جهان پهلوان تختی كه رییس جموری در آنجا با مردم اردبیل گفت وگو خواهد كرد جمعیت زیادی از اعضای سازمان هلال احمر با دردست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و پوستر رییس جمهوری به استقبال روحانی آمدند.

** در مسیر حركت كاروان رییس جمهوری از فرودگاه تا شهر اردبیل روستاییان با اجتماع در كنار جاده در حالی كه پلاكاردهایی در دست داشتند از دكتر روحانی استقبال كردند.به گزارش خبرنگار ایرنا ، روستاییان در این پلاكاردها ضمن خوش آمد گویی برخی از مطالبات خود را نیز مطرح كرده اند.

** با این كه اعلام شده بود استقبال رسمی از رییس جمهوری از میدان شریعتی صورت می گیرد اما مردم در طول مسیر در برخی خیابان ها و میادین ها اجتماع كرده و نسبت به رییس جمهوری ابراز احساسات كردند.

** در میدان شریعتی اردبیل كاروان رییس جمهور وارد ازدحام جمعیت شده و ده ها نفر از مردم با شعارهای مختلف و با ابراز احساسات به دكتر روحانی خوش آمد گویی كردند.

**حضور بانوان در مسیر حركت كاروان تدبیر و امید به ویژه در اجتماع استقبال كنندگان از رییس جمهوری در استادیوم تختی اردبیل پرشور بود.



سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش