گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
قدردانی شورای اسلامی شهر گرمی مغان از مردم و مسوولان

قدردانی شورای اسلامی شهر گرمی مغان از مردم و مسوولان

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن

بسمه تعالی

«من لم یشكرالمنعم من المخلوقین لم یشكر الله عز وجل»              امام رضا(ع)

بی شك سفر ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران به مهد محبان اهل بیت (ع) استان اردبیل ، بار دیگر حماسة سیاسی و انتخابات پرشور بیست و چهارم خرداد 1392 را در ذهن همگان زنده كرد و عشق و علاقه مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاران راستین آن منعكس نمود . استقبال گرم و پرشور اهالی استان از هیات دولت در مركز  استان و شهروندان فهیم شهرستان گرمی از نمایندة ویژة رئیس جمهور ، حمایت از شخصی است كه با تمام وجود و تلاش خستگی ناپذیر مخلصانه می كوشد تا نام و آوازة این سرزمین را در جهان اعتلاء بخشیده و شكوه و عظمت ایران اسلامی را در سایه رهبری حكیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی )به رخ جهانیان بكشد. ضمنا" دستاوردها و بركات این سفر مطابق افاضات داهیانة رئیس جمهور محترم ، استان اردبیل وبالطبع شهرستان گرمی را در مسیر تحول و توسعه قرار داده و كام شهروندان عزیزمان را شیرین خواهد نمود . آنچه در طی سفر اخیر هیات دولت به استان و نمایندة محترم رئیس جمهور به شهرستان گرمی بیشتر خودنمایی می كرد ، وحدت تمامی مردم اعم از مرد و زن ، پیر و جوان ، مسئولان و شهروندان بود كه با همدلی و اتفاق نظر تحقق یك خواسته و آرزوی دیرینه  یعنی الحاق شهرستان مغان(گرمی )را به منطقة آزاد تجاری صنعتی ارس پی گیری می نمودند.  

خوش بختانه با تلاش های شبانه روزی نمایندة محترم ، فرماندار و مسئولان و دلسوزان شهر و خصوصا" حمایتهای دلسوزانه و بیانات حكیمانة نمایندة محترم ولی فقیه در شهرستان ، حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا صفری در مطالبه جدی و پی گیریهای مستمر شاهد دستور ویژة رئیس جمهور محترم مبنی بر الحاق بخش وسیعی از مناطق مرزی و شمالی استان از جمله شهرستان مغان (گرمی )به منطقة آزاد تجاری صنعتی ارس بودیم .

لذا بر خود فرض می دانیم كه از عنایات ویژه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، دولتمردان، نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت حجه الاسلام و المسلمین دكتر سید حسن عاملی در انتقال مجدانه خواسته ی اهالی این مرز و بوم و تلاش های شبانه روزی استاندار محترم در این خصوص كه منجر به روشن شدن چراغ امید و نشاط در دل این مردم غیور و ولایتمدار شده و تقدیر و تشكر نماییم . امیدواریم كه در آینده نزدیك شاهد اعلام رسمی و فراهم شدن مقدمات و تمهیدات لازم از سوی دولت تدبیر و امید جهت اجرایی شدن این امر خطیر و برگزاری جشن ویژه تحقق این مهم باشیم كه بی شك مایه آرامش اهالی و انصراف تعداد كثیری از مرزداران این منطقه كه بنا به دلایلی چون فقر، بیكاری و نبود رفاه عمومی به شهرهای دیگر مهاجرت می كنند خواهد شد .

سلامتی و طول عمر همه مسئولان خدوم و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد منان طلب نموده و آرزومند تحقق عملی این وعده شیرین در آینده نزدیك هستیم .

 

                اعضای شورای اسلامی و اهالی شهید پرور شهرستان مغان (گرمی )

 




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش