گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس گرامی باد

فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس گرامی باد

یازار : گرمي نيوز 3

+0 به یه ن
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی گفت: با 1093 همكار فرهنگی، 205 مدرسه، 575 كلاس درس و 10 هزار دانش‌آموز به استقبال سال تحصیلی جدید می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیفار، بخشعلی كامرانی مدیر آموزش و پرورش گرمی گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور دلاور مردی‌ها ،جانفشانی ها، رشادتها و شجاعتهای رزمندگان اسلام ، شهدای گرانقدر، جانبازان، آزادگان و ملت غیور ایران در هشت سال دفاع جانانه از كیان، ایمان و استقلال ایران اسلامی است.

وی افزود: شعار سالتحصیلی 94-93 كه ارتقای مدیریت آموزشگاهی با عزم جهادی و توسعه همه جانبه مشاركتها نامگذاری و ابلاغ شده است این شعار را برگرفته از سیاستهای پنجگانه مقام عالی وزارت و شعار سال كه مقام معظم رهبری اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری كرده اند اعلام كرد.

وی گفت: با برنامه ریزی هایی كه توسط همكاران و با همت همه دانش آموزان عزیز ، با برنامه ریزی هایی كه توسط همكاران انجام شده سالتحصیلی جدید را با1093 همكار فرهنگی،در205 مدرسه،575 كلاس درس،و 10000 هزار دانش آموز شروع و با آمادگی كامل به استقبال سالتحصیلی جدید خواهیم رفت.

وی از رشد5/35 درصدی در امتحانات نهایی خرداد 93 و كسب رتبه های برتر 16نفر از دانش آموزان این منطقه در كنكور سراسری در سایه تلاش،همت و زحمات شبانه روزی دانش آموزان عزیز ، مشاركت و همراهی و تعامل همكاران و اولیاء محترم خبر داد و گفت: برگزاری زنگ مهر و مقاومت با حضور مقامات استانی و شهرستانی در دبیرستان الزهراء گرمی ، از هماهنگی كامل بین ادارات دولتی این منطقه و آموزش و پررورش در جهت برگزاری مناسب و مطلوب این مراسم انجام گرفته است.

وی در پایان از مسئولین شهرستان برای تجهیز آزمایشگاه و سایت كامپیوتری دبیرستان استعداد های درخشان شهید بهشتی با مبلغ 50 میلیون تومان تقدیر و تشكر كرد.




سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش