گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد
گرمی نیوز

حمله فاشیسم كور به ملت آزربایجان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

دشمنان در لباس هموطن كه از هیچ دشمنی با ملت آزربایجان فروگزار نیستند با تلاش برای پیوند میان ملت آزربایجان با استكبار جهانی به دنبال چیستند؟ كسانی كه قبر كوروش را مكه ایرانیان! می دانند و بازیچه بودنشان در مقابل مسلمانان ترك و عرب در همه كتابهای معتبر تاریخی ثبت است به دنبال چه چیز می گردند؟

فرزندان آزربایجان با صف های طولانی احداث خون و با اهدای چندین كامیون كمك های مردمی كه بسیار از آنان توسط فرزندان همین دیار در میان زلزله زدگان توزیع شد تخم ترس و وحشت را در میان فاشیسم پراكندند و اینچنین مورد هجوم واقع شده اند.

"اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید" اگر عرضه دفاع از انسان  و انسانیت را ندارید خود در پشت دیگر مفاهیم مرده پنهان نكنید. چراكه آزربایجان بیدار است و جواب شماها را نه تنها در حرف كه در میدان عمل داده است. بهتر است به جای تلف كردن وقت ما به مسافرت های تفریحی خویش بپردازید و بیش از این نمك بر زخم ما نپاشید.

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست///عرض خود می بری و زحمت ما می داری




تابناك: مردم، هموطنان؛ باز هم ما متهمیم!

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:


گویا پس از چند روز، اثرات زلزله آذربایجان به برخی اهالی رسانه رسیده است؛‌‌ همان كسانی كه می‌بایست زود‌تر از بقیه به «داغ مردم» واكنش نشان می‌دادند، ولی به هر روی، سكوت كردند و اینك ما را به ریختن آب به آسیاب دشمن متهم می‌كنند و طلبكارند! اما نمی دانند كه راهش این نیست . راه حلش یك معذرت خواهی ساده است و باقی همه كرامت و بزرگواری مردم!

لینك مطلب


آخرین اخبار از زلزله زدگان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن

حاجی گئدیر زیارته / ملانصرالدین

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

ملانصرالدین بیر نفرین آغزیندان ووردو! اللرین وار اولسون. ائله بیل جانیمدان تیكان چیخاردین.


نصرالدّین نیوز: سوریه نین باشقانی!!!، محمود احمدی نژاد، آذربایجانداكی زلزله دن سونرا، ایران ملّتینه، تسلیت دئمه دن، بو اؤلكه نین تورپاغینی عربستان مقصدی ایله ترك ائله دی. دئمه لی ییك كی، عربستاندا سوریه حاقّیندا موذاكره لر كئچیریلیر و سوریه نین باشقانی (احمدی نژاد) اؤزونه تكلیف بیلدی كی حتما بیر گوءن ده بو جلسه دن قاباقجا عربستاندا حاضر اولسون.

حاجی گئدیر زیارته

بیر عدّه ایران جماعتی، اؤزگه مملكت‏لردن سؤز اؤیرنركن، احمدی نژادین بو ایشینه اعتراض ائدیرلر. حال بو كی، ۳۰۰ نفرین اؤلمگی ائله ده بؤیوك بیر فاجعه دئییل كی، احمدی نژاد بو فاجعه اوغروندا تسلیت و باش ساغلیغی دئسین. یا دا كی، تلویزیونوموز!!! "خنده بازار" برنامه سینی یایماسین.

ملاّ نصرالدّین‏جه بو اعتراض لاری اوءزه گتیرن اوءزلو جماعت، یابانجی دؤلت‏لره باغلی دیرلار. ملاّ نصرالدّین بئله دئییر كی، اصلا احمدی نژادا نه ربطی وار كی، زلزله گلیب، مگر احمدی نژاد زلزله نی چاغیریب؟؟؟

دئییرلر كی یئر ترپنیب

ائولر اوچوب دام لار ائنیب

نه دانیشیب، نه ده دینیب

حاجی گئدیر زیارته

 

اوشاق یئتیم- یئسیر قالیب

آناسینی گزیر، قالیب

درد الینده اسیر قالیب

حاجی گئدیر زیارته

 

یولون پامبیق اولسون حاجی

بختین نای نای چالسین حاجی

شادلیق سنه قالسین حاجی

زیارتین قبول اولسون

 

لینك غیر مرتبط: زیارت مستحبی واجب است یا زلزله ی آذربایجان؟ - سفیرنیوز




در پاسخ به دهن كجی به ملت آزربایجان؛ سایت صدا و سیما هك شد!

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

سایت صدا و سیما هك شد و این جملات در آن نقش بست:

اینجا آذرآبادگان هست سر ایران
یك عمر جوك گفتی سكوت كردم
بیگانه حمله كرد بابك را داده ام
جنگ شد باكری ها داده ام
رضا زاده و دایی شادی به خانه هایتان آوردند
دیگر سكوت نخواهم كرد
این صدای شكستن سكوت من است
-
هك شد تا مردمم بدانند هنوز هستند كسانی كه پشتشان ایستادند
ایستاده ایم همچو كوه در برابر افكار ننگ صدا و سیما

اینجا آذرابادگان است خاك من, خون من,مردم من
حتی لحظه ای نخواهیم گذاشت حقمان را یك مشت سیاستمدار بالا بكشند
وقتی مردمان من زیر خاك جان میدادند صدا و سیما عوض اطلاع رسانی و همدردی خنده بازار بخش میكرد
اما امروز من به خاطر مردمم به خاطر انسانیت به خاطر خدا
مشت صداقت, مشت انسانیت,مشت فرهنگ را بر دهانتان كوبیدم
تا بدانید 20 سال پیش دیگر مرد, مردم آگاه شده اند و كسی گوش به صدای برخواسته از هنجره سیاست نمیدهد

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=272789&postID=10896098#10896098

توضیح گرمی نیوز:

هم اینك سایت صداوسیما از دسترس خارج شده است




اولین محموله كمكهای مردمی مردم شهرستان مغان (گرمی) برای زلزله زدگان آزربایجان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

اولین محموله كمكهای مردمی مردم  شهرستان مغان (گرمی) شامل آب آشامیدنی، خرما، كنسرو ، پتو و... به زلزله زدگان آزربایجان كه توسط اهالی بصورت خودجوش جمع آوری شده بود بعد از ظهر روز دوشنبه 24مرداد ارسال شد اهالی امروز هم در تلاشند تا وسایل بیشتری تهیه و برای هموطنان داغ دیده ارسال كنند. خبرهای تكمیلی بعدا ارسال خواهد شد.


تولد یك زلزله ، مرگ هزاران نفر / تایماز اوجاقلو

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

نوشته‌ای پر از درد. دردهایی كه هر روز در گوشهایمان زوزه می‌كشند....
نوشته‌ای پر درد به قلم تایماز اوجاقلو تقدیم به بازماندگان زلزله آزربایجان و كسانی كه درد وطن دارند.


چندین ساعت است كه زیر تلی عظیم از خاك، چوب و سنگ گیر افتاده است. دیگر از آن غرش عظیم زمین با مخلوط گوشخراش فریادها و ضجه‌های زنان و كودكان روستا كه "علی" (ع) و "ابالفضل" را مدد می‌خواستند خبری نیست. سكوت محض!

و گذر ثانیه‌ها كه بهایی برابر عمر او را می‌پردازند.

همه چیز دقایقی قبل اتفاق افتاد. زمین زیر پایشان آرام و قرار نداشت. مانند زنی آبستن به خود می‌پیچید؛ فریاد می‌كشید و ناله می‌كرد. زمین زیر پایش مخلوقش گرد مرگ و تباهی را  به دنیایش می‌پاشید. در كسری از ثانیه دیوارها خراب شدند و سقف چوبی و گلی بر رویشان خراب شد. در آخرین لحظات مادرش را دید كه از داخل آشپزخانه به طرفشان می‌دوید ولی در دو متری او و خواهر كوچكترش زمین خورد. همان لحظه بود كه یادش افتاد دست خواهرش را گرفته و كشان كشان و دوان دوان به سمت مادر در حال دویدن بودند. خواهرش جیغ می‌زد و مغز استخوانش می‌سوخت. در حین دویدن چندین بار هم زمین خوردند. قدرت فكر كردن از او گرفته شده بود. تصمیمش عوض شد خواست به سمت در بدود و خواهرش را به خارج از خانه برده سپس برگردد و به مادر كمك كند.

آرديني اوخو -ادامه مطلب

آقای احمدی‌نژاد كجا رفتید؟ / زیارت مستحبی مهمتر است یا زلزله آذربایجان؟

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

*اجلاس ، ساعت 22:30 سه شنبه در مكه برگزار می شود ولی احمدی نژاد صبح روز دوشنبه به عربستان رفت، یعنی دو روز و یك شب زودتر!


عصر ایران: سفر آقای احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران به عربستان به همراه نزدیك ترین یاران سیاسی خود ، از جمله بقایی ومشایی و چند تن از وزرای كابینه ، "یك روز زودتر از موعد اجلاس عربستان" در شرایطی كه حتی دو روز هم از از فاجعه زلزله در استان آذربایجان شرقی با آن هم كشته و مجروح و بی خانمان ، نگذشته ، شگفتی جدیدی در برابر دیدگان مردم قرار داده است....

....همین چند روز پیش باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا كه برای یك سفر انتخاباتی به یكی از ایالت های آمریكا رفته بود پس از حادثه تیراندازی در سینمایی در كلرادو كه به كشته شدن 14 شهروند آمریكایی انجامید برنامه خود را سریعا قطع كرد و به كاخ سفید بازگشت .

سال گذشته حامد كرزی رییس جمهوری افغانستان هنگامی كه برای شركت در اجلاس سازمان همكاری های شانگهای به چین رفته بود پس از حادثه كشتار غیر نظامیان افغان به دست نیروهای آمریكایی در ولایت لوگار ، سفر خود را نیمه تمام گذاشت و به كابل بازگشت. كرزای در دسامبر سال گذشته میلادی نیز كه به چند كشور اروپایی سفر كرده بود پس از وقوع چند انفجار انتحاری در روز عاشورا كه به كشته شدن دهها تن از شیعیان عزاداركشورش انجامید سفر خود را نیمه تمام گذاشت و به كشورش بازگشت.

همین چند هفته پیش رجب طیب اردوغان نخست وزیر تركیه وقتی هواپیمای این كشور توسط سوریه سرنگون شد ، در یك سفر رسمی در برزیل بود و پس از این حادثه سفر خود را نیمه تمام گذاشت و به آنكارا بازگشت.



آرديني اوخو -ادامه مطلب

ایلنا: هشدار در مورد بروز فاجعه انسانی در آذربایجان

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:


ایلنا: تعداد كشته شدگان تنها در چند ده در یك بخش ۳۰۰ نفر بوده است/ در مجموع بیش از ۵۰۰ روستا بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند/ مشاهدات خبرنگار ایلنا از نبود غذا و داروی كافی درمناطق زلزله زده حكایت دارد.

ایلنا: در حالی كه آخرین آمار كشته شدگان در زلزله استان آذربایجان شرقی ۳۰۶ مورد اعلام شده است اما پیگیری‌های خبرنگار ایلنا حكایت ازنادرست بودن این آماردارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، زلزله در چهار شهرستان هریس، كلیبر، اهر و ورزقان به وقوع پیوسته است كه كلیبر نسبت به شهرستان‌های دیگر كمتر آسیب دیده است.

بنابراین گزارش شهرستان هریس، اهر و ورزقان به ترتیب ۹۶، ۳۲۵ و۱۱۰روستا دارد كه تقریبا بیشتر آن‌ها با خاك یكسان شده است.

این گزارش حاكی است در مجموع بیش از ۵۰۰ روستا بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند.تنها، نگاهی به تلفات بخش هریس كه در آن 96 روستا وجود دارد كه نزدیك به 80 تا 100 درصد تخریب داشته‌اند نشان می‌دهد كه آمار تلفات بیش از آن چیزی است كه توسط مسئولان اعلام می‌شود؛ روستای قره‌بلاغ 60 نفر، با جاباش60 نفر، دغ دغان 10 نفر، مشیر آباد 8 نفر، دیبلكی11 نفر، كویج40 نفر، نچاران 60نفر و آوشاد 2 نفر.

هنگامی كه مجموع كشته شدگان زمین لرزه اخیر تنها در یك بخش هریس به 251 نفر بالغ می‌شود اعلام آمار رسمی 306 نفر كشته اندكی تامل بر انگیز است.

همچنین درحالی كه روزگذشته یك مقام مسئول از عدم هرگونه مشكلی درزمینه غذا و دارو برای زلزله زدگان سخن گفته بود مشاهدات خبرنگار ایلنا از نبود غذا و داروی كافی درمناطق زلزله زده حكایت دارد.

براساس این گزارش حتی بسیاری از روستا‌ها چند ساعت بدون غذا به سر می‌بردند.

 این گزارش می‌افزاید: ازآنجایی كه بیشتر روستاهای زلزله زده در بلندی كوه‌ها قرار دارند به نظرمی رسد پوشش این۵۰۰ روستا  از نظر غذا و دارو با مشكل مواجه شده و نیاز به كمك‌های گروه‌های داوطلب مردمی ضروری به نظر می‌رسد.

بنابر این گزارش در صورت ادامه این وضعیت و عدم ارسال غذا و داروی كافی به زلزله زدگان، احتمال بحران و بروز فاجعه انسانی قابل پیش بینی است.
پایان پیام


1391/5/23 - 14:30
كد خبر : 292914  



آخرین اخبار مرتبط با زلزله آزربایجان / آفرین بر غیرت ورزشكاران

یازار : گئرمي‌لي

+0 به یه ن
گرمی نیوز:

همزمان با غیرت عالی نمایندگان آزربایجانی مجلس شورای اسلامی ورزشكاران و به خصوص تیم‌های فوتبال با همت بلند به یاری زلزله زدگان شتافتند. گرمی نیوز به همه این عزیزان خسته نباشید می‌گوید و مجددا برای خانواده‌های عزادار صبر و برای مصدومان سلامتی آرزومند است.

- وارش اسپرت:‌ بیانیه تسلیت هواداران داماش گیلان خطاب به مردم آذربایجان 

- گل: همت عالی استقلالی ها برای زلزله زدگان آذربایجانی / حقوق یكماه اعضای كادر فنی و بازیكنان تقدیم مردم آسیب دیده خواهد شد

- فارس:‌ علی كریمی: فكرمان لحظه‌ای از زلزله‌زدگان غافل نیست/باید دست همدیگر را بگیریم

- فارس:
كمك ۵۰ میلیون تومانی تیم ملوان بندر انزلی به زلزله زدگان

- فارس: بازی پرسپولیسی ها با لباس مشكی به یاد جانباختگان زلزله

- فارس: ارسال اولین محموله باشگاه پرسپولیس برای زلزله‌زدگان

- فارس:
قاسم رضایی مدال طلای المپیك را به زلزله‌زدگان تقدیم كرد

- فارس: حضور علی دایی در جمع زلزله‌زدگان اهر و ورزقان

- فارس:
برگزاری دیدار استقلال - تراكتورسازی به نفع زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

- خبرآنلاین:
كریم باقری: در مورد كمك به زلزله زدگان فقط شعار ندهید، عمل كنید

- فارس: قلعه‌نویی با زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی ابراز همدردی كرد

- فارس:
پیشنهاد بازی دوستانه ملوان و تراكتورسازی برای كمك به زلزله‌زدگان

- اوج نیوز: به منظور همدردی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی/حدادی (دارنده مدال نقره پرتاب دیسك المپیك 2012 لندن) امروز عازم تبریز می شود.

- اوج نیوز:  درخواست باشگاه تراكتورسازی از سازمان لیگ / یك دقیقه سكوت به یاد زلزله زدگان

- ایلنا: اهداء ۱۰ درصد از حقوق خبرنگاران ایلنا به زلزله‌زدگان آذربایجان






سون یازیلار

گئرمي نيوز فرق‌لي بير وئبلاگ يئني نسليميز اوچون *** گرمي نيوز وبلاگي متفاوت براي نسل جديد

گرمي نيوز، فرق‌لي باخيش